mjäääk mjäää

Haha ja typ så känner jag mig. Är lite gladare nu, men fan vad arg jag blir alltså. haha
Ska nog ringa Victor ikväll så han får tycka synd om mig också.
-Tyck synd om mig älskling ska jag säga.
och då kommer han svara: ja visst älskade caroline tycker jag synd om dig.
eller okej jag drömmer det kommer mer låta såhär.
-mmmm, alltså du kan du ringa om 30 min håller på med en skitviktig grej på datorn, puss

då kommer jag börja böla på riktigt.
haha

Kollar på vänner gör jag och jag är in love with joey, skönaste killen jag inte känner!

Imorrn ska min klass ta svinis-sprutan. Jag ska sitta och garva åt dom för jag ska inte ta den. jag är rädd. Rädd för sprutor och rädd för vaccinet. Nålen i min arm efter operationen för några år sen tog musten ur mig.HAHHAAH musten det var kul. typ julmust... åh fan vad gott med julmust! Iallfall så var den nålen brutal, och jag drog ut den själv för jag var sur så det gjorde extra ont. haha

På tal om must så är det jul snart och på tal om jul så är det snart lov och på tal om lov så har vi sjukt mycket äckliga prov nu.
Jag är trött jämt, vägrar dricka kaffe och vägrar sätta tändstickor i ögonen. PAIN

HAHAHAhhahah en fisk hoppade ashögt nyss. det var jättefult

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0