mitt hemliga beroende

Jag erkänner att jag har ett beroende. Det är allvarligt och jag får damp om jag inte får saken jag är beroende av. OKEJ lugn nu, jag lovar att det inte är dåligt. Det är Ramlösa Mango :D HAHA så jäävla gott :D Sitter och blir ännu mer beroende just nu ;) haha


Har ridit alla tre idag, nu är jag trött.
ikväll blir det nog sängen rätt tidigt skulle jag tro.
Meeeen imorrn är det fredag, äntligen. Men egentligen, fan vad fort veckorna går. Nu är det typ bara tre veckor kvar tills jullovet, och det är skapligt skönt!
I helgen blir det att fira Niki som fyller 18 och sen ut på hottan. jaaa tensta kommer också så.
nu ska jag fortsätta dricka.
ramlösa
mango

peace

Kommentarer
Postat av: nicolina

ramlösa mango är hur gott somhelst :)

2009-11-27 @ 19:12:55
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0