men fuck you verkligen

Fuck jävla äckliga sjukhus:( fuckkkk allt just nu.
Är så sjukt arg, eller mer ledsen men då blir jag arg.

Skulle ju operera handleden nu i vinter.. MEN, nu sa dom att jag kanske inte kommer få tid förns i Mars, och då kan jag inte göra det för då missar jag hela tävlingssäsongen. Är så jävla ledsen, fattar dom inte hur ont det gör eller? Jag har stått i kö nu sen förra vintern!! Men dom sa att om det kommer återbud på operationer i januari så får jag en sån tid. Men är skitarg ändå.
Folk fattar verkligen inte hur stort felet verkligen är på min handled. Och folk fattar inte hur sanslöst jävla ont jag har 24/7. Har haft ont nu i fem år, fattar ni? FEM. och så säger dom att jag ska få vänta ännu mer.
Fattar fan inte vad dom tänker med.
Det är faktiskt inte så bekvämt att gå runt och ha ont jämt, fast nu har jag lärt mig att det gör ont så det är inte så att jag går och tänker på det jämt.. men så fort man tänker på det så känner man hur jävligt det är.
Seriöst jag längtar tills jag kan bära ett glas med vänster hand, när jag kan spänna sadelgjorden på hästarna utan att dö av smärta.

FAN vad jag klagar men nu tycker jag synd om mig faktiskt. inte ofta, men nu.
Sen vill jag säga att dom som vrider på min handled bara för att "det ser inte ut som att du har ont" borde brinna i fucking helvetet!!! Skulle kunna kalla det misshandel, för jag VET att det här gör ondare än att få en jävla blåklocka på ögat. mycket ondare.

nu ska jag sluta vara emo
men fan jag blev ledsen idag. fanfanfanfan.

peace till er
war till sjukhuset

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan behöver en vänsterhand när man har en rooooooooompaaaaaa? :D

2009-11-30 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0