meet me halfway

Fan va sur jag är på mamma! Alltså hon kan fan inte tvinga mig att laga mat, jag vet ju inte ens hur man gör! Hennes eget fel att hon kommer få käka torra små kycklingklumpar och svart ris..

Har ångest över vad jag ska ha på mig imorrn också, fyfan vad jag önskar att jag var kille i sånnahär lägen alltså! nej men det blir väl nått äckligt, och klackar. haha orkar inte bry mig egentligen för jag kommer ändå bli äcklig. men what the heck.

En till dålig sak är att mitt hår ser ut som CRAP! På riktigt så ser det ut som kattskit. Mååååste färga det, men har inte cashen för det just nu. Men direkt när jag får nästa studie och underhållsbidrag ska jag beställa tid. Men jag vill göra nått kul med håret. Nåra jävla förslag? Det kommer ändå sluta med att jag bara färgar det vanliga blonda.. vore chill med lite galna slingor eller något..

Köpte en tshirt idag och hästarna var fina när jag red, typ det enda bra som hände idag. Och typ typ, nej inget mer. Eller jo, kommer bli askul att Marre ska bada i dammarna och sen springa näck genom stan. HAHA, ska filma och lägga upp på fejjan. Hon och Ferat slog vad om en grej, haha en grej... haha nej men dom slog vad och Marre förlorade sanslöst stort. underbart.

Tagg för imorrn då, kommer drunkna. Hoppas ni inte kommer sakna mig alltför mycket.

hörs senare fetton
peace


Kommentarer
Postat av: nicolina

färga typ röda partier eller en tjock blå slinga lite under luggen och sen hela vägen ner på ena sidan :D haha asså låter asfult när man ska förklara i text men kan förklara mer i skolan

2009-11-11 @ 22:31:29
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0