Jag kommer ingenstans

Det känns som att jag inte kommer någonstans, att jag alltid kommer vara Corr.
Just nu är jag fruktansvärt deppig, egentligen utan att veta varför. Eller, jag vet precis varför egentligen. Men jag väljer att låtsas som att jag inte vet.
Jag vet inte heller hur jag ska kunna ändra på det som är fel, känns som att det är försent. Att folk inte kommer kunna ändra uppfattning om mig. Jag känner mig bara fel. Jag känner mig fel nästan överallt.

Ikväll har jag pratat med en av mina bästa vänner, det måste jag verkligen säga att hon är även om vi inte ses så ofta. Men man vet var man har henne, tack för det Sandra:)

Men jag vill inte spela på det här längre, att jag är glad jämt, att jag inte tar åt mig av all skit folk kan säga. Även om dom säger att dom driver så tar jag åt mig. Bara så ni vet så gör jag det, fortsätt om ni vill men det gör jävligt ont.

Kommer säkert få äta upp att jag har varit Caroline och inte Corr nu.
Att jag har varit seriös och inte drivit om något.
Vi får se, som sagt är jag deppig just nu. Men jag hoppas att imorgon är en bättre dag.

sovgott och peace


Kommentarer
Postat av: sandra

fuck it vi klarar all skit

2009-11-15 @ 21:58:55
URL: http://kungensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0