Jag håller med Hilda

Sitter och kollar på Ugly Betty som precis har börjat! :D Älskar det programmet, kanske för att Betty påminner så mycket om mig. haha! Och nyss sa Hilda att det är äckligt att kyssas med mat i munnen. Jag håller med Hilda, herregud jag håller med Hilda. haha!

Efter UB så är det ju dags för Desperate Housewifes :D Underbara tisdag!

Måste nämna ordet buljong också. HAHAHHAHA det var lätt dagens roligaste. Jag och Nico har nog inte dött så här mycket tidigare. haha helt otroligt verkligen!

Imorrn mina kära vänner går jag i skolan till halv fyra, en liten tröst är iallfall att vi ska ner på stan och fika och jag måste köpa ny foundation och mascara. Det är HELT slut så jag vet inte hur jag ska kunna visa mig i skolan imorrn :P Hahah alla kommer börja gråta när dom ser mig :O haha saaad.
Efter skolan ska jag rida 2 hästar och efter det ska jag plugga en aning. Måste börja läsa Tristan och Isolde också, baajsa ner dig Odis.

Ett plus till skolan ändå för den har gett mig massa underbara vänner. Blir glad av min klass, det blir jag verkligen :) Snygga brudar till ytan, och inne i dom gömmer sig riktigt stora män. haha! Gillar det till 1000!

haha nej kan inte svika Bettan nu.

peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0