I’ll never let you sweep me off my feet

Oh baby, your time is running out,
I won’t let you turn around,
and tell me now I’m much too proud,
All you do is fill me up with doubt,


Jahaaja, och vad gör jag då?
Inte ett jävla skit om jag ska vara ärlig. Och det ska man väl vara har jag hört?

Skönaste skoldagen idag ivartfall. HAHA, jag dör för vi är så jävla sköna! Jag,Nico,Johanna och Vicky kom på massa frågor åt varandra. Ni ska nog få se filmerna sen ;) haha sanslösa.
Iallfall så gick skolfan skitfort, lika bra! Imorrn blir det en lite längre dag, men det bästa är att vi inte har någon jävla spanska på morgonen :D Har engelskaprov istället, men hellre det. Mycket hellre.

Hovslagaren har varit här och skott lite hästar idag. Jag fick mig en pik jag: Herrejävlar Carro vad ful du är i munnen. Jag kanske skulle ta toaborsten och skrubba ren käften på dig?
HAHA TRY ME

nej men jag har tänkt på det själv också. Jag svär så jävla mycket, måste fan skärpa mig!
Tänker inte ens på att jag gör det. skitäckligt.

meeeenmen.
TVÅ skoldagar, sen äre PARTY. tagggeliiiito

hörs lite senare kanske

och Wayne min älskling, du ska inte vara orolig. Jag älskar dig mest av alla, skulle aldrig byta ut dig mot Rabih. Rabih har ju inte ens äckligt hår! Det är bara Nico och Vicky som är så dumma och hittar på sånna saker. Fattaru? JAG ÄLSKAR DIG och ingen annan. okej? vava?
Bra, jag vet att du älskar mig.

okej, nu gick jag för långt. men jag vet ju att Wayne läser min blogg. För jag är så jävla känd!

haha nej dags att dö kanske?
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0