helg!

Ja men fan så skönt med helg! Enda tråkiga med att det är helg är att den snart är slut..

Har beställt en klocka som Nico visade som jag vart grovt förälskad i. Lila. jag älskar lila. Har gjort det sen jag var liten plutte :) haha

Idag har det varit en bra dag måste jag säga.. Skolan var helt okej, fick G på Geografin så jag jublade.. och efter skolan vart det gymmet med Emma, HAHA och såklart så ska Lasse vara där precis när vi kommer så han börjar garva och driva om att jag gymmar. haha jävla gubbe :D
Efter gymmet red jag Puma, hon var fin :)

NU mina vänner är det idol snart.
Funderar också på om jag ska orka gå och kissa eller om jag kan hålla mig ett tag till, fruktansvärt svårt beslut.

peace

Kommentarer
Postat av: Anna

aa du har älskat lila sen du var plugg.. =P haha!

2009-11-27 @ 20:52:16
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0