godmorgon då, lite för sent.

Jag vaknade nu. Alltså jag måste erkänna att det var förbannat skönt att sova lite längre, men det är inte lika skönt längre när man kommer på att det är onsdag och att man fan har skola. Skitsamma, idag chillar jag hemma. Imorrn måste jag tyvärr glida till skolan annars tror jag att Pihlström sticker ihjäl mig med en penna. Vore lite synd.

Vid 12 ska mami och jag glida till Lena som sagt , hehe det blir grejer det. Har med mig en överraskning åt Sofia också, tänk att jag kan vara så jävla snäll ibland. Jag menar det är inte ofta, men när det väl händer så är jag nog snällast i världen. haha okej, där tror jag inte att nån håller med.

Så kanske jag borde börja läsa svenskaboken nu också, meeeen det är skitjobbigt. Jag kan inte sitta still och läsa i mer än 5 min sen börjar det krypa i benen så då går det ju liksom inte.

Ikväll ska jag ringa Pilly, jag har inte snackat med henne på pisslänge ju! Och jag som saknar henne redan efter en dag <3 mihihii

Jag och Cissé har ondskefulla planer, och dom planerna ska bli verklighet och det kommer bli sanslöst roligt. hehehehh jag kan inte bärga mig.
Heter det så? Bärga? Är inte det när man typ tar bort en trasig bil? skitsamma


Frulle nu, sen ska jag kissa och sen ut i stallet. fina grejer det serrni

hörs senare va

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0