geografi

Det är ämnet från helvetet. Det är ämnenas värsta ämne. Det är totalt vidrigt och imorrn är det prov.
Känns lite sådär om jag ska vara ärlig, men ska iallafall försöka plugga. haha

Idag var det rätt soft i skolan, slutade halv 12 och satt kvar i skolan och väntade på Vicky tills kl ett typ. Under den tiden fick jag ta lite skit, skit kan man ta. Skit får man ta. haha, dom där killarna är helt rubbade.
Sen när Vicky kom så gick hon, jag och Johanna ner på stan och fikade och sen köpte jag nåra mini-grejer bara :) Sen fick jag panik över att jag inte hade några pengar tills i helgen, men då smsade Marre och sa att vi får vårat underhållsbidrag på 1273 kr idag. LALALLA och där vart min dag gjord.

NU ska jag plugga
gud så roligt verkligen :) Tack Manfred för det roliga provet!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0