fars dag?

Fars dag måste ju lätt vara den mest idiotiska dagen på året! Eller okej, delad första plats med mors dag.
Tänk alla dom som inte har en mamma eller pappa att fira? Och vadå, ska man bara visa en dag att man tycker om sin mamma? Nej alltså det där är bara skit och gjort för att affärerna ska tjäna pengar.

Tycker bara att det är jävligt att vissa ska behöva må dåligt över att tex pappan kanske är död, bara för att det är fars dag. eller vi som inte har pappor som hör av sig, what the fuck. Nej fan det borde inte finnas tycker jag.

Kolla på parlamentet ska jag göra, och sen ska jag make love to my pillow. Det lät äckligt, men vad jag menade var att jag ska sova. Och jag älskar att sova. Nästan lika mycket som jag älskar att äta faktiskt.


GE MIG TORSDAG

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0