fan va sur jag blir!

Hade nyss världens utbrott! Vad i helvete liksom, kan inget gå lite smidigt?
Hade fodrat hästarna, så skulle jag ropa på hundarna som var med mig ut. Inte fan kommer dom heller, nej så jag fick stå och vråla skithögt i typ 10 minuter - PIIIIIINK , EEEELLLAAAAA kom hiiiiiiiiiiit! Sen kom dom, och fyfan dom hade hittat värsta lerhålet och rullat sig i , svär att dom såg ut som två leriga heffaklumpar! Vart skitlack och duschade av dom. Sen när jag en kvart senare skulle lägga mig i sängen så hade en jävla hund hoppat upp där dyngsur och skakat sig!!!! Alltså alltså alltså, då började jag typ grina för det luktar så jävla illa med blöt hund. Så det var bara att byta sängkläder, och det är jag skitdålig på för jag fastnar bara i täcket.haha!
Men när jag väl hade bytt sängkläder så vart jag kissnödig och gick ner på toan och kissade fett mycket, (har nog aldrig kissat så mycket förut) och gissa vad som hade hänt när jag kom tillbaka till sängen? JO hundjävlarna hade lagt sig där igen. hahaha ni skulle hört mig - ARG
Iallfall så var det bara att byta sängkläder igen , hahha men jag vägrade byta täcke så nu ligger jag här med sovsäck! HAHAHA

Fan vilket drygt inlägg men jag var tvungen att dampa lite :) det är skönt att skriva när man är arg, det bara kommer då liksom. texten.

på tal om komma så är jag besviken över att det inte var Paradise Hotel idag. Peter är sanslöst snygg, kanske liiiiite för slickat hår men what the heck he´s hotttttt.

Nu lyssnar jag på The pretender, jag har gillat den låten sen jag var liten gagga bebis. okej, jag vet inte hur gammal låt helvetet är. jag ljög, men den är bra vill jag lova mina vänner.

What if I say you´re not like the others?


nej nu är jag för dryg
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0