Don´t get stuck in the halo

cause you don´t wanna let go


Sitter och är lite förbannad över hur fort mina naglar växer! haha, jag totalt hatar långa naglar och så hade jag den satans "turen" att födas med naglar som växer som ogräs. crap alltså
ska fan slipa ner dom så jävla mycket så att det börjar blöda.

Visstja, även om jag nu är lite halvsjuk så måste jag till Kamenskys imorrn, hon från CWD kommer dit så vi ska pröva ut en sadel till Puma :) äntligen.
Och plus att jag ska ha Trixie med för jag ska testa ett nytt galet bett. haha

Sen fick jag veta att Sofia ska flytta till Enköping, fick flippdamp :D Dom ska bygga gård, så gissa om jag kommer vara där i sommar och dega i poolen? haha :D

Ville också säga att det kan ha varit sista gången jag red Timmy idag :/ Men man vet ju aldrig så.
IAAAAAAAAAllfalll vill jag också säga att jag är kär i Cobra starship, dom har fan inte en enda dålig låt.
Kär är jag även i Wayne men det visste ni era as.


Marre och jag är för charmiga alltså.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0