"den är så jävla smaskvänlig"

-Alltså jag älskar verkligen den här tuggummi smaken, den är så jävla smaskvänlig!

Nej gott folk det var inte Johanna Haglund som sa detta, det var Kicki Englund aka mi madre.
Vet vart jag fått min smarthet och mina konstiga ord ifrån. thanks.
Tidigare idag sa hon också att jag är efterbliven och född i farstun. HAHA hur fan ska jag kunna rå för att hon inte kunde hålla sig?
haha, neej men jag är inte född i farstun mina vänner. big no no

tre timmar kvar tills So you think you can dance börjar. gahhhhh <3

nej, nu ska jag smaska vidare på det smaskvänliga tuggummit.

peace

Kommentarer
Postat av: nicolina

haha min granne är född i farstun på riktigt :D det är askul, och so you think you can dance är asbra

2009-11-11 @ 22:28:04
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0