damn you fake fire

Panik. Det drabbades jag av idag, och det var inte roligt.
Läraren kommer in till bibblan där vi sitter och jobbar och säger att brandlarmet har gått och att det är fullt med rök i korridorerna. Så jag, Johanna, Leo och Danne pallrar oss iväg ut där alla andra står. Där drabbas jag av paniken. Och nej, jag var inte rädd och fick panik över en möjlig brand. Utan jag fick panik över att min jacka var kvar inne i skåpet, och fyfan vad hemskt om den skulle börja stinka rök!! Och sen fick jag en till panikattack när jag kom på att det regnade ute och mitt hår var jättebra plattat. PANIKPANIK. HAHAHAH asroligt, jag sket totalt i om nu skolan hade brunnit ner och att jag inte visste vart vissa folk var.. haha
MEN nu var det bara en övning, vilket vi faktiskt fattade rätt fort. Eller ja kanske inte jag eftersom jag stog i 10 min och tjatade om min jävla jacka. Men vi har tur som har Nico i klassen som uppmärksammar okända killar med rökgrejer. dutti kicka.hehehe

jaja, idag har jag inte gjort så mycket om jag ska vara riktigt ärlig. Borde plugga, men ska jag vara ärlig där med så orkar jag inte. jag vill inte. Det är tråkigt som fan.
Har inte ridit något alls idag, men har klippt Trixie vilket är sanslöst jobbigt eftersom att hon är som en ond demon!!!

JAA och jag fick ny mobil av mamma idag, fan så nice det behövde jag verkligen! Äntligen en mobil där inte batteriet ramlar ut hela tiden :D wie

Imorrn ska blir det verkligen massa plugg för min del, och jag ser inte fram emot det.
Kul liksom att ha Geografi prov när det enda läraren har snackat om på lektionerna är ståkukar, kondomer som är som cykeldäck och andra roliga saker. Och jag skojjar inte, han säger så också. Männie min vän

hehe, jaaaa nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :) Kanske försöka förstå mig på mobilen. HAHA jag fick smsa Nico för att fråga hur man låste knapplåset. fan vad tekniskt lagd jag är! borde gå teknik istället..
JAAA sen är det ju förfan Ugly Betty och Desperate Housewifes idag också :D lalalala




HAHAHAHAHA, jag kör riktigt hårt jag!

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon närmast kameran också heheh, har gjort det i hela sitt liv också tror jag /mowgli you know who

2009-11-25 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0