baka baka liten bajskaka

Har precis bakat en bajskaka till mamma, det är mitt nya namn på kladdkaka. Det blir mer personligt och speciellt då :) Och eftersom jag fortfarande är inne i bajshumor åldern så är det okej tycker jag.

Dansade nyss tango med min minidator också, den är så himla liten och söt så man kan ha den till jättemycket roliga saker. Tillexempel kan man klia sig i örat med den, man kan leka gömma nyckel med den fast man istället gömmer datorn. Åh så roligt.

haha vet ni vad jag ska göra idag bara för att? Kolla på Paradise Hotel, det kan vara det vidrigaste programmet ever, men eftersom jag med är lite smått vidrig tänker jag kolla samtidigt som jag sitter och ler och garvar åt folket som gör bort sig något så brutalt i tv. Skadeglädje är den bästa formen av glädje, oh yes it is!

nej mina fina kottar, nu ska jag kolla på tv.

peace




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0