Asher Book - Try

If i walk, would you run?
If i stop, would you come?
If i say you're the one, would you believe me?
If i ask you to stay, would you show me the way?
Tell me what to say so you don't leave me.
The world is catching up to you
While you're running away to chase your dream
It's time for us to make a move cause we are asking one another to change
And maybe i'm not ready


Är totalt nerkärad i den låten, så sjukt fin så man får tårar i ögonvrån. haha!

Skolan idag var bra, 3 timmars hål så jag ska fan inte klaga över att lektionerna var jobbiga. Vad som däremot var jobbigt var mitt och Luis vattenkrig. Vilka vattenkrigar i november egentligen? FAN vad blöt jag var, och fan vad jag frös! haha!

Nu mina gullebarn ska jag dampa loss lite och dansa runt på vardagsrumsgolvet. Jag ska ha en banan som mikrofon och jag ska låtsas att jag är världsmästare på att breaka.

peace

Kommentarer
Postat av: pillyy

och vem vare som sa att du skulle lyssna på den då? :D

2009-11-03 @ 18:07:46
URL: http://pillyy.blogg.se/
Postat av: michelle

Den är bra! :)

2009-11-03 @ 18:22:15
URL: http://michellefriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0