are you for real?

Jag sitter i soffan, det är mjukt.
Jag lyssnar på Spice Girls, gud så jag önskar att jag var Emma.
Det är julafton om typ 36 dagar tror jag. fan så mösigt :D Längtar som fan tills dagarna innan julafton, det är då det är mysigast. Och sen när det väl blir julafton och man sitter med världens sötaste kusiner (dom är assöta fast dom är barn, och jag hatar barn) som är helt hyper bara för att tomten snart kommer då är det fett mysigt !
Fan mina vänner det är snart första advent, helt vilt! Fan så fort tiden går alltså.
Tredje advent ska vi till Kamenskys och göra massa jul-saker. hihi

jag känner mig julig.
nej inte julig utan hjulig haha för jag har träningsverk så jag ser ut som en påsatt skogsturk när jag går! Så jävla snyggt!

Frissan imorrn, YABADABA DOOOOOOOO!

lalalalla. jag är hetsig och trött på samma gång. det är något som jag ofta är. heheheh

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0