äntligen torsdag, yeaho

Fifan, vissa dagar önskar man att hästarna kunde ta hand om sig själva.
Har redan ridit Trixie och mockat. Måste vänta på att mamma ska komma hem innan jag kan rida Puma. Ska skritta ut henne så mamma måste gå med med Timmy, annars kommer jag ligga som en död blöt fläck på marken. HAHA vilken syn.
Men börjar fan bli lite stressad över att hon aldrig kommer hem. Tar ju ändå ett tag att fixa och rida, och sen ska jag duscha å massa skit och det tar fan aslång tid! Sen ska jag hem till Pillybabe och sen fan glider vi till Stockholm :) Båten går halv åtta tror jag det var. haha orka att jag stressar redan nu, men vafan mamma kommer säkert inte komma förns om två timmar. får damp!

Är sjukt taggad iallafall, är redan vild! HAHA nejdå. eller jo, jag är fett taggad.

Fan det snöar ute :O Helt sanslöst, höll på att dö av kyla när jag red Trixxan. Jävla skitland !

Iallfall så hoppas jag att det går bra för Nico och Vicky som ska övertyga äckliga 94or att dom ska välja samhäll! Om dom är sig själva så ska det nog gå...........
BRA
haha, nej men seriöst om jag var en 9a som var på besök vava så skulle jag hellre glida runt med två vilda shemales än att strutta runt med nåra boll-people! HAHA förlåt girls, ni vet att jag tycker om er masssa. (alltså Nico och Vicky) <3

Får panik över att mina silkesdroppar till håret är slut! haha alltså allt ska hända mig.

och min Timmy, nu händer det grejer. min Timmmmmmmiiiieeboy.
observera grejEr nico :D

nu ska jag sortera mina strumpEr
sen ska jag göra någE annat.

fan va dryg jag är, men det vet ni.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0