alooone och jag bajsar nästan på mig

Fyfan vad jag vart rädd alldeles nyss, hahahah började fan gråta som en nyfödd jätte-bäbis som kommit ut i fel hål!
Är själv hemma hos Pilly, hon drog till jobbet för en stund sen och jag skulle fortsätta sova. Och precis när jag håller på att somna om när Pilly har gått så glider dörren till hennes rum upp aslångsamt. FYFAN, fattar ni hur rädd jag blev eller? Nej för ni kanske inte har sett Paranormal Activity? Det har jag. Seriöst jag fick fan farträder i brallan! Äckligaste jävla snuskfilmen jag varit med om.
Orkar inte skriva mer just nu, vi får la höras lite senare när jag inte är lika rädd och trött. haha

Och kul att jag ska vara helt själv hemma inatt, alltså NEJ det kommer inte gå.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0