valborg09

haha, man kan ju säga att valborg var både bra och dåligt.

Vi gled till Uppsala med 11-tåget, galet. Första jag gjorde när jag klev av tåget var att snubbla på en kärring så jag ramlade och fick händerna fulla med glas! underbart, men jag var lika glad för det. Nån snubbe hällde sprit i såren och sen fick jag gå runt med ett golfbolls-liknande bandage på handen. haha! Uppsala annars var sweet, eller ja det var det väl.

Efter Uppsala så gick vi hem till Pilar, softade lite och sminkade om oss. Sen drog vi och grillade hemma hos Sara med skönt folk :) haha, det roligaste måste ha varit att jag söp ner pilar TOTALT! hahahahahh :D
Sen drog vi till Linn en snabbis , och jag utklassade alla med min dans (he he he)
Efter det gick vi ner på stan, det var däremot ingen höjdare.
Sov hos Suppe sen, och nu är vi hos Pilly.

Hade apont i huvudet när jag vaknade imorse , men det var säkert mest för att vissa snarkade en aning ;) HAHAHAHAH och jag hade sönder suppes bäddsoffa!!!!!!!  Helt galet , och jag har verkligen jättedåligt samvete :( förlåt viktor.

Nu ska vi nog ut och spela basket, eller jag ska försöka spela basket ! haha :D

hojtish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0