underbart!

Skönaste dagen på året hittills måste jag säga! Vilket väder! Känns ju verkligen som sommar, och det gillas:)

Idag har jag bara chillat.
Vaknade hos Suppe imorse, då drog jag och Fudd och köpte chips och cola och drog hem till Pilar :) Vi kollade på Nils Karlsson Pyssling och helt allvarligt om man verkligen lyssnar på vad ungarna i filmen säger så får man ta sig en ordentlig funderare på om dom är homosexuella. :) det var najs iaf ;)
Sen gick vi till Silvervallen där Sara och Sannah redan var. Vi solade lite och kollade på extremt lite fotboll. Sen gick vi hem till Pilar och softade mer, käkade bacon och ägg (Y)

Kom hem för ett litet tag sen, och NU säger mamma att jag inte behöver rida idag (hon vill helt enkelt inte ha mig på ryggen på någon av hästarna idag, haha) så att då hade ju jag kunnat stanna längre hos Pilar :((((

jaja
jag väntar på att min kamera ska ladda klart så att jag kan lägga upp alla vackra och mindre vackra bilder ;) haha!

hojt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0