Surahammar

Tävlade i Sura idag igen, fast med ponnysarna :D

Ricki hoppade bara en LA (110) och hade två ner, men jag är hyffsat nöjd för jag håller på och lägger om ridningen på honom så att både han och jag tyckte att det var lite annorlunda. Men han hoppar ju hus skrället :D

TIMMY MYYYY MAN ALLTSÅ :D:D:D Timmy hoppade först en LB (1m) och var dubbelnolla, men inte placerad. Och sen gick han en LA (110) och var dubbelnolla och kom tvåa :D Fifan hon som vann var inte ens en hel tiondel snabbare . haha, men han var så himla fin:D underbar :D

Nu sitter jag och softar, kl fem ska jag ut och rida Puma :)
Nu fick jag svårt att välja om jag ska kolla på repriser av gamla säsonger på Americas Best Dance Crew, eller om jag ska kolla på reprisen på Eurovision eftersom jag somnade igår :P får sitta och zappa mellan tyyyyyyyp.
Måste säga att Norge fan var skitbra!

Imorrn borde alla akta sig , det är krig.

hojt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0