spanskaplugg och tumörer

Hellu :D

Sitter och pluggar spanska, jag är duktig :D Känns skönt att ha gjort det mesta av det som ska vara klart tills på måndag. Mindre skönt är att vi har svenskaprov på måndag, och att mina böcker ligger kvar i skåpet i skolan (Y) smaaaart corr!
Har tvn på och det handlar om nåra sjukt snuskigt stor tumörer (typ så man kräks) ! Tur att jag pluggar så att jag inte kan kolla så mycket, haha!

Igår var jag och Marre i Uppsala, köpte lite sommarkläder och smink och sånt :) Jag älskar att handla alltså, herregud.
Efter Uppsala drog vi direkt till Västerås och kollade på fotboll, där va Fudd och Pilly också så vi hängde med dom :)
Hem till Sala sen vid halv elva och chillade hos Pilar, jag vart på jättedåligt humör. Hm, vet inte varför typ kändes som om jag var helt misslyckad. haha!

Idag har jag gjort MYYCKET ska ni veta, först klippte jag Timmy för det kommer någon och ska provrida honom imorrn och han såg ut som en teddybjörn :P haha! Efter det så red jag honom på banan, han var skitfin. Så vi får hoppas att dom tycker om honom.. eller? haha
Efter det så red jag och Ida ut tillsammans, TADAAA jag red ut på Puma :D Första gången hon gick ut och hon var jätteduktig :D Inge bråk alls :D
Mockade till mina kusar, och nu sitter jag här och pluggar som jag sa.. eller ja, nu ska jag fortsätta att plugga :)

Ska ut senare och rida Trixie :)

hojt
corr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0