sooool , studenter och ett fyllesvin

Hej!

Ni vet att det är fredag va? Om ni inte gör det så vet ni det nu :)
Skolan idag var helt okej, hade ett matteprov som jag var tvungen att klara för att få godkänt i matte :O Jag tror nog jag kommer få godkänt. he he hoppas.
Studenterna satte på sig sina "vackra" mössor idag, dom va söta. Eller ja, vissa var mer söta än andra. Dagens fyllesvin var Rasmus Sahlin, och jag älskar att svin och sahlin rimmar. Gud måste ha tänkt på det!

Dagens roligaste och MEST pinsamma var ju såklart Vicky och Liza när dom "var trevliga" mot killen som tog kort på studenterna. Frågor som; vart kommer du ifrån? Hur gammal är du? vad heter du? har du flickvän?, ställdes och jag vet fan inte om man kan kalla det för att vara trevlig. mer åt flirt, eller tamej fan riktigt jävla GRABBIGT ragg! Jag och Nico som är dom enda fullt normala människorna i våran klass (hehe) höll på att avlida. men titta, vi överlevde båda två.

Solen har varit min bästa vän idag, han har varit mitt sällskap hela dagen och jag älskar dig sooligoos :D
Ridit har jag gjort, gick bra. Ricki var så jävla laddad, så jag hoppas han håller sig på marken imorrn i Ludvika, eller ja när han inte ska över hindren såklart.

javisst ja, första dagen med glasögon idag. Första dagen på jävligt länge när man kom hem utan huvudvärk.

Nej, nu ska jag faktiskt snart sova. Ska upp kl 5 imorrn och tävla. och efter det blir det PARTY, jag ska bli vild. Fett jobbigt, kommer vara uppe ett dygn tyyyyp. jag ser egentligen inte fram emot det, men efter lite dricka så blir jag nog mer taggad.

vi hörs, och ha de bra :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0