sängen vann

Sängen vs skolan. Sängen vann kampen, jag la mig under täcket och somnade om istället för att gå till bussen i spöregnet. Ett mycket bra val om jag får säga det själv.
Men jag har faktiskt inte bara sovit idag för jag har ridit Trixie och Puma och mockat hela stallet (Y) dutti
Ska rida Timmy och Ricki snart, måste vila ett tag först :P haha!

vet ni vad? det är inte långt kvar tills vi drar till Rhodos. Sjukt vad tiden har gått fort! Nyss sa vi att det "bara" var ett halvår kvar och nu är det typ 6-7 veckor kvar. eller nått sånt iaf, :)


herrejävlar, nu kom en video med Lil Wayne på mtv :D:D:D:D då blir jag så glad så jag får tårar i ögonen och så får jag rysningar på ryggen. haha jag är nog kär i honom. Turnin´ me on med Keri Hilson ft Lil Wayne. Och OM han var snygg i videon. gud. ja på tal om gud så måste han ha gjort ett jävla bra jobb när han skapade Wayne :D haha!

en annan låt som är braaa tycker jaa är Pinks Please don´t leave me, men man kan fan inte kolla på videon för den suger förjävla hårt.


nej men nu ska jag plugga lite natur, wiee bara för att det är så himla kul !

hojt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0