så jävla irriterad och sjukt sur!

Alltså idag har det inte varit en bra dag kan jag lova. Enda bra som hände idag var att jag vaknade hos P och att det gick svinbra på nationella i engelska. Annars har hela jävla dagen sugit svettig jävla appung!
Jag blir så sjukt förbannad på personer som ändrar på sig hela jävla tiden, typ "byter personlighet"  Vilka tror dom att dom är? Jävla idioter verkligen. Och så blir jag irriterad på personer som håller med om saker som dom egentligen tycker är helt fel - bara för att hålla med rätt person liksom. AARRGGGG jag kan fan börja gråta för jag blir så arg!!!!
Och inte nog med det så har det fan varit världens äckligaste väder hela dagen, jag hatar verkligen regn och så dubbelhatar jag när det blåser!

fyfan vad sur och arg jag är !
orkar inte med all skit
hojt förfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0