plötsligt händer det

jajamensan, kotten korv har lagat mat! :D eller kan man säga att man har lagat mat när man har kokat nudlar? äh, det tycker jag att man kan faktiskt : )

Alltså jag har verkligen inget liv för just nu sitter jag och kollar på Jerry Springer (!) Hur vidrigt är inte det på en skala? HEMSKT! Just nu blir han Jerry jagad av världens fetaste kärring medans publiken ropar ; KISS JERRY, KISS JERRY! haha alltså.
näe fifan alltså det finns bra mycket äckliga människor.

Funderar på om jag ska måla om mina naglar innan jag tar in hästarna, men jag har fan inga snygga lackisar. Jag har typ 3 olika rosa färger och en orange. haha, jag borde kanske blanda allihopa och kolla vilken snygg färg det blir :D ja , det ska jag fan göra nu! :D:D

förresten snart blir jag ljushårigare :) Vet inte om vi kan färga hela håret blondt på en gång, eller om vi måste göra en massa blonda slingor en gång först :) men iaf, ljus ska jag bli :D

hojt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0