Ludvika

Tävlade igår, kolla bdb för resultat. förbannat jävla bra gick det iaf :D

Under helgen har jag lärt mig saker, saker som man inte ska eller som man fan inte borde göra.

* Gör fan inte saker du inte borde ha gjort, pannskott
* Häll inte dressingen på salladen så den skvätter upp i ögonen igen.
* Akta för i helvete alla myggor, dom bits har jag lärt mig.
* Ha inte för vita ben när ni har shorts, det är inte snyggt sägs det.
* Bli inte ännu mer kär i Lil Wayne än vad du var, du har ändå ingen chans.
* Var inte passagerare i en bil där föraren håller på att köra över en hells angels medlem.

tack och hej.
nu ska jag dö
puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis gullet! Du har INGEN chans, så ge upp :)

2009-06-01 @ 18:09:18
URL: http://litenprinsessas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0