kalla mig levande död

Klockan ringde åtta imorse, halvdöd släpade jag mig ut i stallet och tog ut hästarna. Ida och Jonas var här så dom hjälpte till, man tackar.

Idag ska jag rida som en galning. Ska rida 5 styckna, och alla måste gå ordentligt på ridbanan :) Imorrn ska jag till Västerås och hoppa två 1meters klasser med Trixie , det kan ju bli vilt :P haha :D


Jag tänker dricka en jävla jävla JÄVLA massa loka idag också. och så är jag förbannad på mig själv för att jag har glömt att sova med min tandgrej i två nätter. inte kul och inte bra. jag vill fan inte att gaddarna ska bli som förut. HAHA

nu ska jag klä på mig ridkläder, käka frulle och sen börja rida.

hörs senare
hojt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0