jag skiter i det

Tänkte skriva ett superlångt inlägg om en sak som jag tänker jävligt mycket på, men sen kom jag på att det kan misstolkas, och att vissa människor säkert kommer tro att det handlar om fel personer. Så jag skiter i att skriva det, och istället så är jag glad.
Jag har ganska mycket saker att vara glad för just nu faktiskt om jag tänker efter. Jag klagar jävligt mycket har jag kommit på, men alltså nu ska jag försöka bli mer glad och inte som en jävla bitterfitta :D

Bra saker

Jag ska tävla hela helgen, och det är det bästa jag vet
• Nästa vecka går vi bara två seriösa skoldagar, och hur skönt är inte det?
• Nästa helg ska jag SHOPPA som fan i Uppsala, älskart
• Det är bara fyra veckor kvar till sommarlovet, YAHOOO
• Och på söndag är det bara fem ynka mini veckor innan jag och brudarna drar till Grekland!!!! :D
• Puma går förjävla bra nu
• Jag måste ha världens bästa vänner, helt seriöst.


Ser ni? Jag var glad ! haha :D nej men allvarligt, jag har fan varit deppig ett tag nu. Men det känns sjukt mycket bättre nu iallafall :D

nu ska jag kika på tv. Sen ska jag nog faktiskt sova ganska snart för jag ska upp vid sex imorrn GÄÄÄÄSP säger jag!

hojt allihoppppppaaaaaa:D



Alltså , när man är oglad ska man lyssna på Wayne. Då garanterar jag att man blir på bättre humör!

puss


Kommentarer
Postat av: Liza

Lycka till corr! :D

2009-05-16 @ 11:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0