In love

Jag är kär.
Jag tror jag har sett den snyggaste tröjan någonsin. Den ska bli min och det kan ingen ändra på. Det var kärlek vid första ögonkastet och vi kommer passa apbra ihop! Min älskling ska egentligen ha en kille i sig (oj) men alltså den gillar att sitta på mig också. Lila och döskallig, och blingig och alldeles alldeles underbar.
puss älskling

Jag har knaprat piller idag, alltså huvudvärks-piller. mycket bra uppfinning, tummen upp (Y) ! :)
Cola och alvedon är tamejfan en höjdare.
Nu mår jag bättre faktiskt. Det värsta var antalet timmar jag sov inatt, och ändå så sov jag nog mest av alla. Men alltså, jag är van att sova typ 9 timmar, så allt under det är katastroooooof för mig. Då blir jag jävlig och dan.

Wipeout visas på burken nu, och jag dör av garv för det verkar bara vara tjocka danskar med. det gillas för jag slänger iväg en tanke till släkten i danmark.

idag ska jag gå och lägga mig senast elva, för jag vet inte när Americas Best Dance Crew slutar, men jag tror inte det är så sent..

hihi, och jag har laddat upp inför imorrn!
hojt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0