hellll yeah här var det livat

eller nja, jag önskar att det vore såpass. Jag har som vanligt sjuuukt tråkigt, men ska ändå upp vid åtta imorrn så det är inte värt att hitta på något. tyvärr för jag är festsugen. Det har jag varit i flera dagar. suckisucki

funderar på att slita av mig ridkläderna, slänga på lite skön Wayne musik och ställa mig på bordet och dansa. Men nu kom jag på att inte något av det där kommer funka, eller jo sätta på Wayne musiken kan jag göra. Men kom på att jag inte har nåra ridkläder på mig, bordet skulle gå sönder på dirren och dessutom kan jag fan inte dansa. lyckat!

Det blir alltså inte bättre än såhär, datorn i knät och Robinsson på tvn. mm mitt liv är underbart. really.


MMMM när jag ändå inte har något att göra så kan jag ju skriva upp vad som ska göras i skolan nästa vecka, kommer fan ta en timme att skriva upp skiten.

måndag; svenskaprov, spanskaläxan ska vara klar
tisdag; naturprov, bokredovisning i svenska och uppgifterna ska in.
onsdag; ekonomiprov, och så får jag säkert mer spanska som ska in
torsdag; samhällsprov
fredag; vet inte än, men nått är det iaf

mm va jag längtar tills lovet. ge mig nu nunu

Kommentarer
Postat av: nicolina

vänta nu, ekonomin och samhällen gäller inte alla va? och vad är det för spanskaläxa?

2009-05-24 @ 16:44:30
URL: http://nicolinae.blogg.se/
Postat av: nicolina

och vad är det för naturprov? :O

2009-05-24 @ 17:11:11
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0