gulligt väder, eller?

Fysatan vad jag var blöt när jag hade ridit klart. Jisses, red tre hästar i världens spöregn och dessutom blåste det hur mycket som helst också! Tjejen som provred Timmy i måndags vill prova honom en gång till, så vi får ju se :) min lille snutte ska ju debutera 120 i helgen :D


Idag gjorde jag samhällsprovet, och det gick skitbra faktiskt :) skrev fan 4 A4 sidor :O haha, så jag fick skrivkramp.
Efter skolan så hjälpte jag Syffe att bokstavligen SLÄPA hem sin cykel. Han hade glömt att han inte hade nycklarna med sig, och hade låst den ändå :P haha det är ju typ Corr-varning på den!
Så gick vi först till banken och satte in mina underbara cash :D och efter det så gled vi till synsam och hämtade mina glasögon:) haha jag ser ut som en påse skit i dom, men det är ju skönt att se bra iaf :P
Åkte hem med 3 bussen, och som sagt har jag ridit nu :)

Imorrn är det freeedag och det är ju skapligt jäkla skönt! Blir ingen lugn fredag, för jag måste rida 3 stycken, göra rent alla saker tills tävlingen på lördag, duscha två hästar och så måste jag säkert duscha mig själv också :P haha! Plus att jag måste fixa saker tills vi ska ut på lördag kväll, så jag slipper göra det när jag kommer hem från Ludivika :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0