fekkkkkka msn

Jag vet inte vad jag ska göra med min jävla msn!!! Går ju förfan inte att logga in, och jag blir tokig! Victor måste fan komma hit och fixa det snart!!!!! Han är min SLAAAAAAAAAAAAAAV! hihi puss

men alltså man blir ju galen när inte msn funkar, msn är ju halva livet liksom :O haha!

Jag mår sämre, och jag tror inte att det blir nån skola för mig imorrn heller dessvärre :/ Jag har ju förfan nationella i matte och natur prov!!! Men jag mår skit nu så att det funkar inte..

förresten så funderar jag på att söka till bonde söker fru, för det borde man ju få göra när man är 18? alltså, jag vill inte tycka om en bonde utan jag vill bara vara med på tv. men istället för att knulla i Big Brother som Rosing så ska jag mjölka kor, raka får och plocka smörblommor ute på landet :D kan det bli mysigare? nej just de !

ÅH och vet ni ? jag har hittat så himla mycket fina kläder som jag ska ha:D världens snyggaste shorts som säkert blir superläckra på min smala bruna ben! haha

Nu kollar jag på spårlöst, det är sorgligt och sådär

hojtis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0