corr ska bli en glasögonorm!

galet, jag ska få glasögon! det trodde jag inte faktiskt, men hoppas på att jag slipper ha ont i huvudet så ofta nu :)
Behöver iallfall bara ha dom när jag läser, kollar på tv, och sitter vid datorn så det är sweet. Hittat ett par bågar som är okej också, från Gucci så dom fåre bli :) hihi

Idag var jag först i skolan, hade muntligt nationellt i engelska och det gick SKITbra :D:D verkligen alltså!
Sen gick jag och Syffepyffe ner till stan och först skulle jag till banken men då var den stängd, gissa om jag blev arg! Vi gick till intersport istället (visst är det intersport? haha) och Syffe posade med golfklubbor :) finfint
Sen drog Syffe och jag gick till Synsam och så kom Johanna och Liza dit och väntade med mig ett tag :)
jaoo sen gjorde jag synundersökningen, och sen åkte jag hem och red mina små kusilusar :)

Ikväll ska jag bara chilla, kolla på Greys och sen ska jag fan sova tidigt!

hojt
                                                                                          corr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0