2 juni = lite ljusare, lite bättre

Hola amigos!

Idag har jag inte gjort ett smäck, egentligen borde jag ha pluggat natur men jag mår inge bra :(
och imorgon är det nationella i matte :'( buuuuhu

Den 2 juni ska jag färga mitt patetiska hår :D blondie välkommen tillbaka!
och på onsdag ska jag på synundersökning eller vad det heter, jag har ont i huvudet lite för ofta tycker jag! hoppas jag behöver glasögon, det är så snyggt! :D Tror dock inte att jag kommer se lika ball ut i glasögon som Nico gör.

Måste säga att det var tungt att gå upp ur sängen imorse och släppa ut hästarna, hahahah när jag kom ut i stallet märkte jag att jag hade glömt att sätta på mig vänstra skon. Så jag fick allt gå med alla hästar till hagarna med EN sko på! haha galet va trött man kan vara :P

OCH herremin guuuuuuuud vad jag sa fel i helgen när jag och mamma åkte bil, det var så fruktansvärt pinsamt så jag höll på att dö. typiskt att det var just mamma som var med när jag sa det också. Tänker inte skriva vad jag sa men jag kan skriva vad jag SKULLE ha sagt, det som var rätt lixom; det var en bil som åkte förbi asnära verkligen och då skulle jag säga; Men gud det kändes verkligen som om han slickade sidan på mig! Ni kan nog då tänka er vad jag sa, jag ger er ledtråden att det bara var en bokstav som jag råkade säga fel med! haha den som gissar rätt får en puss.

nu ska jag sova
hojt

Kommentarer
Postat av: nicolina

HAHAHAH härlig felsägning :D askul. höll på att skriva k, vi är ett bra team! passar bra att du får glasögon nu också som jag hörde att du skulle få. Svarta gucci sa liza, är det vanlig modell eller? :) du kommer nog se lika ball ut haha (Y)

2009-05-20 @ 16:02:13
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0