yalla


Nu tänker jag köra lite rim precis som min vän sandra
Om jag inte var sjuk nu skulle jag fan ut och vandra
okej det där rimmet kanske inte var så bra
men ni får ju tänka på att den som skrev det var ja
Fan vad jag hatar att vara sjuk
det enda jag kom på som rimmade på det var kuk
det var så dåligt så jag fan börjar smila
jag borde på bättre rim börja fila
Just nu snackar jag med min BFFF PB
ja, hon är fan bäst det vet ni me
Och Marre min apa fyller snart stor
Det kan man inte tro med den fjanten till storebror (tillägnat adam)
Åh nu började jag skriva med Frida
Nu vart jag fan sugen på att rida
Men jag menade ju på häst såklart
Det är fan helt underbart
Nu blev det svårt att komma på något att skriva
Så jag börjar mig i huvudet riva
Nu kom jag på att jag läser en bok
Det gör jag för att jag är så jävla klok
Nu sa jag åt Pilar att kolla här och hon kommer säga att rimmen suger
Men jag tycker ändå att dom är assköna och duger

tack och hej
det var allt för mej


Kommentarer
Postat av: sandra

Corr.

DON'T !

2009-03-03 @ 08:23:55
URL: http://saandraolsson.blogg.se/
Postat av: camilla

hahaha corr dina rim är fan riktigt bra!

2009-03-04 @ 10:20:24
URL: http://camilla-w.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0