Yaho :D

Har ridit Ricki och Timmy, fyfasen va kul det var :D:D och dom var jätteglada att få jobba igen stackarna. :D
Jag hostade hela tiden men det får man tåla :)
När jag hade ridit så stretchade jag Rickipickipuss :)

Nu knaprar jag alvedon och dricker varm oboy, det är grejer det !


STÖRT, jag hörde nyss på tv att man pratar i genomsnitt 7 minuter om dagen. det kan ju fan inte stämma! eller? jag snackar isåfall minst 7 timmar. nej, 7 minuter det är omöjligt även för en nästan stum människa.


Jag har ett problem,
Jag har hittat ett SJUKT snyggt halsband, det kostar 2790 tror jag det var
ska jag köpa det eller kläder ? vettefan alltså :S
Jag har asmycket kläder redan, men man får aldrig för mycket faktiskt.
samtidigt så är det där halsbandet så jävla ballt! wahhhh nej men jag tror jag måste ha det :)

hoppas att jag kan gå till skolan imorrn (hehe skoja bara)

pussdå

Kommentarer
Postat av: ida

du kan ju inte köpa en jävla halsband för 2790 pucko :d

2009-03-02 @ 18:18:47
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0