Varför det suger att vara Corr

ja, alltså det är inte alltid kul att vara jag. Eller för det mesta är det kul. men ah inte alltid!
här är några saker som visar varför det inte alltid är roligt:


Jag har ett Natur-prov imorrn, vilket jag inte fattar ett smuck av. grattis!

• När jag kollar ut genom mitt fönster så är det fan inte sol jag ser, utan snö och bitande kyla (lite överdrivet men jag heter ju corr) Jag trodde att det var vår förfan!

• Min syster är nog den största fjortisen som denna värld någonsin har skådat, vad händer med dagens ungdom?

• Jag är superförkyld och låter som en kille när jag pratar, vilket inte är kul ska jag tala om!

• Mitt nagellack=flagnelack, mina naglar är halvt rosa och halvt neutrala

• Vi har inga äpplen hemma, och som nyttig som man är så är ju äpplen det enda jag äter!

• Jag tänkte nyss stava enda med ä= ända vilket är en butt, rumpa, röv, arsle, mm.

• Mitt hår är så sjukt tråkigt, inte för att det aldrig drar några roliga skämt, utan för att det bara hänger där och ser allmänt vanligt ut. ska jag snagga eller fixa dreads?

• Hur kul liv tror ni jag har om jag sitter och skriver upp massa skit här?

• Viktigast av allt - oboyen är fucking slut bitches!



jaa, när jag är på bättre humör och sådär så kommer jag säkert skriva varför det är så bra att vara Corr.
Jag älskar mig trots alls.
hejdå
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0