välkommen åter fjant-listan

Fan vad jag har tråkigt, jag borde plugga engelska. Men jag är för ball för att plugga kom jag på helt själv. Och om man kommer på något sånt helt själv, är man inte för smart för att plugga då ? eller?


JAG
är brun?: hahahah jag dör, nej verkligen inte
saknar någon just nu: ja
svär ofta: jag svär fan hela tiden
sjunger i duschen: alltid
är en morgonperson: ibland, det beror på :D
ser ditt hår ut som du vill?: haha men nej
skrattar åt mina egna skämt: det är ett måste
äter snabbmat varje vecka?: nix
vill ha barn: neeeej
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: haha ja, även om det var farligt och ogratis :D

HAR DU
glasögon/linser: niiiiiiix, men ska nog fixa linser :O :D
piercing: japp emo-corr har piercingar i öronen ! hell yeah
syskon: ja
jobb: sånt skit nej
för många vänner: nej , perfekt
rymt hemifrån: haha när jag var liten och inte ville duscha :D
färgat håret: ja
hållt ett nyårslöfte: men nej, det är tradition att man bryter dom
sagt jag älskar dig till någon: ja
brutit ett ben: många ben brutna i min kropp ska ni veta
tappat bort mig i min hemstad: haha ja
sett en fallande stjärna och önskat: men visst !
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jaaa
en hemlighet som ingen vet: jaaaaaa, eller nåra vet tror jag :D mgggugugugugu
struntat i ett prov: om jag har
sovit en hel dag: nej inte min stajl
somnat gråtande: men ja , det suger då ser man ut som ett russin när man vaknar

BRUKAR DU
titta dej själv i spegeln: ja
drömma mardrömmar: ja, ih vad läskigt
sminka dig: oja män,
klä dig i svart: lite svarta kläder har jag
fälla folk: det är ASkul!
gå till kyrkan: men neej
hata folk: nej
lita på folk: nej
skratta när nån ramlar: det är bland det roligaste som finns

VEM
pratade du i telefonen med sist: Carro Kamensky
skrev du med på msn sist: öhmmm, jag kommer inte ihåg
skrev du sms med sist: Liza
saknar du: många. det suger
vill du döda: öhm typ Usama, för han är inte så snäll å så ..
vill du slå: många :D
vem kramade du sist: gruppppppppkram i like, Johanna och Liza :D
gör dig riktigt glad: hästarna, THA friends och mamma

SISTA PERSON SOM
sov i din säng: jag. annars Victor tror jag faktiskt
fick dig att gråta: hahahhhahhahah, hetsigt corr
du delade en dricka med: Pilar :D
skrek på dig: mamma : (

HUR
svarar du i telefonen: aaaaaaaa det är caroline
svarar du i mobilen: hallå
fördriver du tiden: jag sitter och skriver det här onödiga skitet, så va tror ni ?
mycket pengar har du just nu: rik som ett troll. ett fattigt troll

SENASTE
låt du lyssnade på: Tupac - Hit em up. skönaste sköna låten.
du åt: haha en näve flingor
film du såg: kommer inte ihåg
du åkte buss: i fredags
tv spel du spelade: tvspel? inte fan vet jag


HELL YEAH FJANT-LISTAN, jag har saknat dig.... hehehe ehe


Kommentarer
Postat av: liza

wei gruppkram :D

2009-03-16 @ 19:45:06
URL: http://lissys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0