tunga, näsa och mun

Visst ja, en sak var kul idag. På Naturkunskapen så lekte jag, Leo och Daniiboy lite :) eller vi gjorde olika saker eller grimasher, hur fan stavas det? haha.

Dan är härmed krönt till munnens mästare, mannen kan göra sin mun helt fucked up vill jag lova.
Leo är näsornas mästare, näsborrarnas konung och näshårens diktator, grattis dude du var sjukt ful :) haha
Jag är tungornas drottning, fan vad jag kan alltså! Min tunga kan så jävla mycket, (har lärt upp den helt själv) den kan snurra, bli tjock, bli smal, knorvas ihop, bli en boll, och vara allmänt galen :D

Ibland är det roligare att vara dum i huvudet än att ha naturkunskap, det kan ni ge er fan på!

jaaa, vad ska man hitta på ikväll då? vavav?
Jag måste väl kanske plugga lite natur dåråå, men jag har ingen lust!!
ska kolla på Ballar av stål , det är ett fett måste. i will die. jag kommer dö av garv gott folk

WOW va ballt på Cops nu springer dom runt med pickadoller och klämmer skurkar på stjärten (snygga skurkar med tons av tattoooos! mjauu)  När jag ser allt detta vill jag bli polis mer än någonsin förr. jävlar vad det är coolt.
jag skulle få kläm på det på dirren ;) fan vad jag är rolig, komiker skulle vara något!

På torsdag ska jag till älskling och kolla på massa filmer och mysa :D
Innan det ska me and my class till västerås och kolla på något misshandelsfall... eller HAHA justde HALVA klassen (inklusive jag) ska kolla på ett misshandelsfall, den andra delen ska kolla på "Försök till bedrägeri" hahahah, funny asssshelllllll

nu ska jag fortsätta vara glad, fan vad det vänder fort. jag är som en pms-kossa som aldrig blir botad.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0