trötter va

om jag skulle vara en av dvärgarna i snövit så skulle jag vara trötter idag. Annars är jag nog toker tror jag. värt

Fest igår, jag var glad och hade kul. Drog kanske halv tre efter städning(weeey) hem till Johannes. Suppe somnade, Kenan, Camilla och Pilar gjorde typ också det, Janii satte på Mozart (hahaha, riktig musik dedär) och Marre, Hevend, Sahlin var bara dryga och snackade skit :) Jag var fan mittemellan, jag sov 5 minuter, snackade skit 5 minuter och sov 5 minuter. superkul corr! haha
Drog hem till PB sen, somnade kanske vid 6 och så skulle vi upp 10 för att städa (weeey ännu en gång) Marre är en jävel på att moppa golv. haha. jag damsög, heter det så? dam? damm? vettefan
PB och Crämbollen diskade och shit. fett drygt



-HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH CORR DET HÄR SKA DU ALDRIG FÅ GLÖMMA!

det är inte snällt tjejer alltså, fan. hahaha, men jag dör själv

dödö
hejdå

Kommentarer
Postat av: pillyy

nepp då menar jag ALDRIG! :P :D

2009-03-15 @ 17:57:52
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0