tankar

inte bilen
i mitt huvud

Kan man tugga tuggummi i någon annans mun?

Kan man verkligen svälja vatten om man står upp och ner?

Varför är all god mat onyttig?

Varför finns det inga snygga killar i hela Sverige?

Varför finns det så korkade frågor?

Varför garvar folk när jag säger att jag vill ha dreads?

Vore tacksam för svar :)


Har ridit alla 3 så nu har jag ont i röven! seriöst det gör skitont, haha.
Nu sitter jag och missbrukar (överdoserar) Hello Kitty läppglans! Det finns inget bättre när man har råtorra läppar :D fett av kitty . haha

Musik lyssnar jag på också :)
The Game ft Ne-Yo - Camera Phone. svinbra låt!
Sen har jag börjat lyssna på alla gamla Snook låtar igen. älskar dom verkligen! 1990 nånting, såpbubbler, blabla, nej men man blir kär.

Ska kila
svara på mina frågor, annars biter jag er med mina snygga tänder
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0