svintrött = trött som ett svin

hej

nu är jag äntligen klar! hur skönt som helst.
fast... jag har egentligen mina stövlar kvar att putsa, men vafan det gör jag imorrn.

Ridit har jag gjort idag :)
Red ut på Trixie, och hon var faktiskt jättefin :D Kunde till och med galoppera utan att studsa och sparka (Y)
Sen red jag grabbarna grus i ridhuset, hoppade några småskutt på båda bara för att kolla så att dom var lydiga tills imorrn :)
Dom var också jättefina :)
Kom hem vid 5 från ridhuset, käkade sallad och sen vare bara att glida ut i stallet igen.
Tog in alla andra hästar och sen klippte jag Ricki och Mellis knoppade honom:O haha, det är första gången jag har en knoppad häst på tävling :P haha! Men han vart jättesnygg i det!
Sen så putsade jag alla saker och fixade foder och massa. puhhhh nu är jag slut.
ska kolla på Robinson ikväll och sen ska jag fan sova, ska ju upp halv sex imorrn. yey

nej men nu ska jag fortsätta dricka min iskalla cola, ni vet det finns inte mycket som slår det inte.

peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0