svetttttsvettt och lite mer svett

Hjälp jag svimmar, det är så sjukt varmt!
Sitter och dricker VARM oboy, och så har jag två astjocka tröjor på mig(fråga inte varför) och så lyser solen in genom fönstret. Jag får sånna här panik-svettningar. haha, man vill bara slita av sig alla kläder. fyfaaaan vad varmt det är!!

Idag blir det ingen skola för mig inte :) Ska vara på Strömsholm hela dagen med Talang till Topp projektet :) Får se vad vi ska göra där :) Snart är ju projekttiden slut, har bara en till föreläsning efter idag.
Kul att träffa alla idag igen iallafall :)

Så börjar jag bli sjuk igen tror jag, asont i huvudet och snorar som en 2åring och så har jag halsont :( buh det är fan synd om mig ibland tycker jag.

nu ska jag ut och rida, puhh måste hinna rida två styckna innan vi åker iaf eftersom att jag inte kommer hinna rida så mycket imorrn. Ska till sjukgymnasten då.. wei

jag vill bara att min arm ska bli fixad nu, får sjukt ont vissa dagar. fyfan

nej men vi hörs när jag kommer hem!
och kryakrya älsklings PB <3

peace

Kommentarer
Postat av: pillyy

tacktack underbara du, får hitta på något nästa vecka :)

2009-03-18 @ 16:32:31
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0