spårlöst

klockan nie börjar spårlöst, det är sjukt spännande. Förra veckan satt jag och grät som en treåring som tappat glassen i en hög med älgbajs. Fyfan vad sorgligt det var, men ändå lyckligt liksom :) jisses ja.

Jag har ont i huvudet som vanligt. Varför har jag alltid det?
Imorrn är det skola, och det är nog därför jag får ont i huvudet ! :( Börjar med idrott kl kvart över åtta, fantastiskt! Jag borde be någon filma mig på idrottslektionen. haha, det vore som en ny zombiefilm:D fan vad ballt, det är ett måste!
Det mest värdelösa är att jag har tre timmars hål efter idrotten!!! Det gör att man funderar på att ta en förbjuden sovmorgon;) Men icke, jag ska svettas, pinas, piskas, flåsa och dö i idrottssalen, hell yeah min framtid ser ljus ut!


OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG , det är säsongsstart för LOST!!!!!!!!! Jag ääääälskar verkligen Lost ::D:D:D:D:D:: Har dom fyra första säsongerna på dvd, men fan nu börjar femman också :D:D:D shiiiiiet, haha nu vart jag glad!
Jag är ju lite småkär i Josh Holloway som spelar Sawyer, eller hur fan det stavas :D älskar hans hår, och smilegropar :D


Vi måste våga göra det som ingen annan vågat göra.

Nu ska jag kolla på spårlöst som sagt , och gråta en skvätt. Jag gråter alltid för töntiga saker, verkligen astöntiga. och så gråter jag när jag blir arg. men jag gråter aldrig när jag är riktigt ledsen. Bara när Lärkan dog , för det var den värsta dagen i mitt liv.

plugg i bibbbblissssen hela hålet imorrn, tror ni på det? nja, jag ska försöka iaf. go corr

heter man corr så gör man :)
puss

Kommentarer
Postat av: L

haha du pluggade ju inte, satt bara i cafeterian :D

2009-03-17 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0