snowstorm and cops

hej igen

Har varit ute och ridit i det här satans skitvädret, jag tänker flytta till något varmt land. Jag förfryser mina tår i detta landet, hate it!

Nu sitter jag och försöker bli varm, kollar på Cops. haha det är ganska kul :) Finns bra mycket konstiga människor alltså , men det är väl tur :) Var nyss en snubbe som försökte komma undan genom att svälja påsar med crack. haha, smartass :D

Jag har så sjukt ont i huvudet alltså :( Har haft det i över två veckor nu. Tänk om jag behöver glasögon, det vore nått :D Jag tycker det är sjukt snyggt med glasögon, eller iallfall läsglasögon :P
Tror att jag ska skaffa linser iaf, bruna :)

förresten ska jag nog fixa diplomet till vinnaren av min och Jannikes lista nu ;) hahah jag dör

ska glida
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0