See you in my nightmares

sjukt skön låt med Kanye West och Lil Wayne :)

Ingen skola för mig idag, jag är så jävla förkyld ju ;/ Tänkte överdosera nässpray och alvedon idag så att jag kan träna ikväll, för jag är så sugen va :) hihi

Har kollat på sista avsnittet of this season av The City. sjukt bra, och ja jag grät igen :P Klarade inte av att hålla mig när Jay började gråta :( buhu

Snart är det helg också, hur skönt är inte det på en skala? :D
Imorrn ska jag bara chillllla och bli friskare, eller först är det ju skola :P
På söndag blir det tävling, fan vad kuuuul :D

nej, nu måste jag springa och fodra hästarna och sen måste jag duscha en snabbis, som sagt ska jag ju till sjukgymnasten.

vi hörs.
peace

Kommentarer
Postat av: liza

Började också gråta! Haha, sjukt bra är det ju

2009-03-19 @ 22:25:10
URL: http://lissys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0