saker man vill glömma

Hej och sånt.

Alla har ju saker som man helst skulle vilja glömma, eller saker som man inte skulle ha gjort om man hade tänkt efter i en halv sekund innan man gjorde det. Just nu sitter jag och tänker på mina not so good saker, och det var nog inte en så strålande plan, för jag blev på dåligt humör och tänker bara på hur dum jag är.
Fast, alla gör ju dumma saker ibland. Så, skitsamma egentligen. eller?

Haha, det var djupt Corr. Jag är stolt över myself ;) Mitt nyårslöfte (top secret) var ju att jag skulle bli lite seriösare i år, men jag vettefan hur det kommer gå, för jag är ganska nöjd med att vara mig själv :D haha




Så, vi säger såhär. Man får göra dumma saker



Man får se dum i huvudet ut ibland.



Men en sak som man inte får, utan måste är att älska oboy.
mjölken
pulvret
bottenskrapet
jag älskar oss

hejdå

Kommentarer
Postat av: pillyy

man måste bara ÄLSKA OBOY :D<3



ps min dator funkar, så har börjat bloggat igen :D

2009-03-05 @ 21:21:19
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0